Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Let's talk about....what??

Γεια σας γεια σας φίλοι μου!!τι κάνετε??ελπίζω να είστε καλά και να χαμογελάτε!!αλλά κι αν δεν είστε και σε τρελά κέφια πάλι να χαμογελάτε γιατί έτσι καταπολεμείτε όλα σας τα προβλήματα!!Άλλωστε στην εποχή που ζούμε το χαμόγελο είναι από τα λίγα πράγματα που δεν κοστίζουν!!Βρείτε λοιπόν λόγους να χαμογελάσετε όπως έκανε μία ομάδα φοιτητών από το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών(την ΑΣΟΟΕ καλέ) και χρωματίστε τη ζωή σας-και όχι δε γράφει η Μάγδα σήμερα!!
Όσον αφορά εμένα τώρα η εξεταστική μου ξεκίνησε επίσημε τη Δευτέρα αλλά για μένα μόλις σήμερα με συνταγματικό δίκαιο-και νομίζω πως πήγε καλά αλλά ως γνωστό η νεκροψία θα δείξει !!!Αυτές τις μέρες λοιπόν και λόγω διαβάσματος δε βγαίνω και πολύ από το σπίτι-εδώ με βλέπω να αφήνω τα κοκαλάκια μου τουλάχιστον μεχρι τις 28/1 γιατί μετά χαλαρώνει  το πρόγραμμα μπορώ να πω!!Αφού να φανταστείτε ούτε θέατρο δεν πάω  αυτή τη βδομάδα!!Αλλά εξεταστική είναι θα περάσει!!
Σήμερα αποφάσισα ότι επειδή  η ανάρτηση μου δεν έχει συγκεκριμένη θεματολογία να γράψω διάφορα και άσχετα και να εγκαινιάσω τις "προτάσεις θεάτρου" που θα σας κάνω κατά καιρούς!Έτσι λοιπόν ξεκινάμε με το Κήπος Στάχτες!!Πρόκειται για μία θεατρική παράσταση που παίζεται σ' ένα νεκλασσικό στον Κολώνο και είναι ίσως απο τις πιο αξιόλογες παραστάσεις που έχω δεί!!Κριτικές,φωτογραφίες και το θέμα θα βρείτε εδώ!!Εγώ να πω μόνο ότι ερμηνευτικά και σκηνογραφικά μου άρεσε πάρα πολύ(η παράσταση παίζεται σ ολόκληρο το σπίτι και ο κάθε θεατής έχει διαφορετική οπτική ανάλογα με τη θέση του) και να τονίσω ότι η παρασταση είναι δωρεάν- ο καθένας δίνω στο τέλος ο,τι έχει κι αν έχει ευχαρίστηση!!Επίσης θέλω να πω ότι οι καλές παραστάσεις δεν συναρτώνται πάντα με μεγάλα ονόματα και να μη φοβάστε να βλέπετε παραγωγές  και με άσημους ηθοποιύς γιατί πολλές φορές θα σας εκπλήξουν θετικά!!Info για την παράσταση:όσοι ενδιαφερθείτε καλό θα είναι να κλείσετε πρώτα γιατί ο χώρος δε είναι διαμορφωμένος για να χωρά πολλά άτομα!!!
Για σήμερα νομίζω αυτααααα!!!Ξεκινάω  σε λίγο διάβασμα για το επόμενο κι ελπίζω να πάει καλά!!
φιλιά πολλα,Dim 

P.S.ναι όντως ήταν πολύ καλή η κοτόσουπα της Μάγδας-νοικοκυρά καλέ όχι αστεία!!
P.S.2:χρόνια πολλά στη μαμά μου που είχε εχθές γενέθλια και προκαταβολικά χρόνια πολλά στη Χριστίνα που έχει αύριο γενέθλια.Και εδώ να πούμε πόσο καταπληκτικό και τέλειο ζώδιο είναι οι Υδροχόοι και να τους αγαπάτε τους Υδροχόους γιατί είναι μοναδικοί και θα ζήσετε απιστευτες σκηνές κάλλους μαζί τους(ναι παιδιά και γω Υδροχόος είμαι τι να κάνω??)

2 σχόλια:

  1. Καλή συνέχεια στην εξεταστική και... ΄φέρε κι άλλες τέτοιες θεατρικές προτάσεις ......Απ' ότι φαίνεται το "θεατρικό σου αισθητήριο" εξελίσσεται πολύ ουσιαστικά....:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!θα προτείνω κι άλλες παραστάσεις γιατί εδώ γίνονται διαφορα τετοια και ειναι κριμα να μενουν στην αφανεια!!και πραγματικα η συγκεκριμενη αξιζει τον κοπο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Express yourself:)