Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Δώρα καρδιάς!!

 Καλημέρα φίλοι μου!!!Τι κάνετε??Ελπίζω να ειστε υγειείς και ευδιάθετοι!!It's Dim's day today!!Συγχωρέστε με που χάθηκα εδώ και μιάμιση εβδομάδα αλλά αυτή η εξεταστική με ταλαιπώρησε ιδιαίτερα!!Όμως τώρα τελείωσε οπότε θα έχω και πάλι ελεύθερο χρόνο για blogging!!Το ξέρω ότι έχετε βαρεθεί να διαβάζετε μόνο εμένα αλλά η Μάγδα δεν έχει τελειώσει ακόμα την εξεταστική!!Άρα αναγκαστικά θα με ανεχτείτε!!
 Θέμα τη σημερινής ανάρτησης είναι όμορφα δωρα που έχω πάρει!!Βέβαια αν θέλετε τη γνώμη μου δεν υπάρχει δώρο που να μην είναι όμορφο αν προσφέρεται από καρδιάς και όχι από απλή υποχρέωση αλλά οκ!!Για την σημερινή ανάρτηση λοιπόν ευθύνεται και πάλι η Μάγδα η οποια κάθε χρόνο μου κανει όλο και πιο όμορφα και δημιουργικά δωρα-χειροποίητα συνήθως!!
 Έτσι λοιπόν για τα γενέθλια μου μου έκανε δώρο μία κούπα-μαυροπίνακα και ένα κολλάζ προσωπικότητας!!Τι εννοώ τώρα θα μου πείτε!!Όπως βλέπετε η κούπα-μαυροπίνακας είναι μια κούπα που η καλλιτέχνης φίλη μας έχω βάψει με χρώμα για μαυροπίνακα-να κυκλοφορεί στο εμπόριο ευρέως-και με κιμωλίες γράφεις πάνω ο,τι επιθυμείς!!Πολύ έξυπνο και εύκολο σεχτικά(δηλαδή μέχρι και εγώ που δεν πιάνουν τα χέρια μου α μπορούσα να το κάνω).Το δεύτερο -επίσης αξιολάτρευτο- είναι το κολλάζ προσωπικοτητας!!Διαλέγεις δηλαδή φωτογραφίες του προσώπου που θέλεις να κανεις το κολλάζ και διάφορες άλλες εικονίτσες που συμβαδίζουν με την προσωπικότητα του και έτοιμο το κολλάζ!!Απλό κι εύκολο!!
 Επίσης εκτός απο τα υπέροχα δώρα της Μάγδας -και τις ακόμα καλύτερες κάρτες της,τισ οποίες κάνω συλλογή-θέλω να σας δείξω κι ένα δώρο που μυ έφιαξε η φίλη μου η Πέγκυ τα Χριστούγεννα στο πλαίσιο του secret Santa που κάναμε στο θέατρο(ο καθένας διαλέγει ένα άτομο στη τύχη και του παίρνει δώρο,γίνεται δηλαδή ο προσωπικός του Άγιος Βασίλης!!).Εγώ είχα την τύχη ο secret santa μου να είναι η Πέγκυ!!Όπως βλέπετε είναι ένα βαζάκι με φωτογραφίες δικές μς και της παλιάς Αθήνας και μέσα στο βαζάκι-που αυτό δεν το βλέπετε έχει αρωνατικά βανίλιας,κι εγώ λατρεύω τη βανίλια!!Αυτό το δώρο με συγκίνησε ιδιαιτέρως μπορώ να πω!!

Όλα αυτά δεν τα γράφω για να σας δείξω πόσο γαμάτα δώρα μου παίρνουν οι φίλοι μου και να σας κάνω να ζηλέψετε,το κάνω για να σας παρακινήσω να μη φοβάστε τα χειροποίητα δώρα!!Το χειροποίητο πέρα απο το γέγονος ότι θα το έχεις μόν εσύ και κανένας άλλος έχει και διπλή αξία γιατί κάποιος προσάθησε να φτιάξει κάτι για να σ ευχαριστήσιε βασισμένο στη δική σου προσωπικότητα και γούστο!!Οπότε δοκιμάστε άφοβα τις ικανότητες σας στα χειροποίητα δώρα και θα δείτε ότι κι έσεις θα πάρετε χαρά φτιάχνοντας κάτι μόνοι σας κι αυτός στον οποίο θα το δωρίσετε αλλά και η τσέπη σας-για να λέμε και  την πεζή πλευ΄ρα του πράγματος!!

Επίσης να πω ότι αύριο θα πάω στον Καλό άνθρωπο του Σετσουάν,οπότε στην επόμενη ανάρτηση θα σας πω σχόλια μόνο χώρις να μπορώ να το ροτείνω μιας και θα πάω στη τελευταία μέρα της παράτασης-κια πάλι καλά να λέω!!Αν όμως θέλετε περισσότερες προτάσεις για θέατρο μπορείτε να επισκεφτείτε το site που γράφει η φίλη μου η Λίνα από τους Άφαντους και προτείνει αρκετά ενδιαφέρουσες παραστάσεις(πατήστε εδώ)

Αυτά απο μένα!!καλά μας αποτελέσματα σε όσους έχουμε εξεταστικές και να περνάτε τέλεια!!
φιλια,Dim



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Express yourself:)