Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Full of lists!


Καλησπέρα!!
Νομίζω ότι δεν υπάρχει πιο ωραία αίσθηση αυτή την εποχή από το να τριγυρνάς στους δρόμους της Αθήνας Απρίλιο και να μυρίζεις τα άνθη πορτοκαλιάς!!Μου φτιάχνει απίστευτα τη διάθεση και με ξεκουράζει!Βέβαια όσοι υποφέρετε απο αλλεργίες της Ανοιξης μάλλον θα με βρίζετε τώρα αλλά δεν πειράζει!!(Μάλλον με επηρεάζουν οι αναρτήσεις της συμπλογκερ μου)
 Αγαπητοί μου συγγνώμη που σας άφησα τόσο καιρό στην αδιστακτή Μάγκυ-τουλάχιστον οι κρυφοί θαυμαστές της μάθατε τι πρέπει να κάνετε για να την κερδίσετε και τι δεν πρέπει να κάνετε για να την ξενερώσετε- αλλά πραγματικά τρέχω και δε φτάνω!Δηλαδή όταν με ρωτούν ΄΄τι κάνεις;΄΄ η απάντηση είναι μόνιμη:ΤΡΕΧΩΩΩ!!Πραγματικά βρίσκομαι συνεχώς μεταξυ Νομικής και Αφάντων οπότε ο χρόνος μου είναι ιδιαίτερα περιορισμένος!Οπότε φοβάμαι ότι πολύ συχνότερα θα διαβάζετε πλέον τη Μάγδα αντι εμένα!!Το καταλαβαίνω, ο πόνος σας είναι μεγάλος αλλά τι να να γίνει!!Υπόσχομαι ότι θα βρίσκω λίγο χρόνο!!

Τουλάχιστον δε μπορώ να πω ότι η ζωή μου ειναι βαρετή γιατί δεν προλαβαίνω να βαρεθώ!!Και παρόλο που κουράζομαι και πηγαίνω σπίτι μου μόνο για να κοιμάμαι στην πραγματικότητα το διασκεδάζω και με γεμίζει απόλυτα αυτή η διαδικασία!!

Και τώρα πάμε στα δικά μας!!
Αυτός ο κόσμος ειναι γεμάτος με λίστες!!Και όταν λέμε λίστες δεν εννοούμε μόνο τη λιστα του Σίντλερ και τη λίστα Λαγκαρντ!!Λίστες κάνουμε όλοι- ιδιαίτερα όσοι είστε φοιτητές νομίζω ότι με νοιώθετε εετσι?Λίστες για ψώνια, για things to do-που ποτέ δεν πραγματοποιούνται-,για τραγούδια και ταινίες,βιβλία ακόμη και διάβασμα-αυτές κι αν δε πραγματοποιούνται ποτέ.Δεν ξέρω αν εσείς κάνετε,εγώ πάντως κάνω πολύ συχνα και προσπαθώ να τις τηρώ έστω και κατα το ήμισυ!!
Και τώρα θα πάρετε μια ματιά από τις δικές μου λίστες-με χαζό περιεχόμενο μάλλον αλλά who cares?(not me)

Ξεκινάμε απο τη λίστα που είχαμε φτιάξει με τη Μάγδα για τα ονόματα-προτάσεις για το blog μας!!Όπως βλέπετε καταλήξαμε στο τελευταίο αλλά κάθε πρόταση έχει την ιστοριούλα της!!Ας πούμε το Parallel Athens ήταν δική μου ιδέα με τη σκέψη ότι οι δύο οικοδεσπότες αυτού του ιστολογίου(η Μάγδα κι εγώ ντεε) ζούμε δύο παράλληλες ζωές στην Αθήνα!!Το Athens Worms ήταν ιδέα (κάκιστη θα τη χαρακτήριζα off the record) της Μάγδας και στηρίζεται σε ένα inside joke με σκουλήκια ανάμεσα σε μας τους δύο.Το Once upon in Athens στηρίζεται στο Once upon a December-τραγούδι λατρεία απο την Αναστασία-και δε θυμάμαι ποιος το σκεφτηκε(by the way ήταν η δεύτερη μας επιλογή).Και τώρα πάμε στο CSI Athens που είναι ένα wannabe CSI Miami ή κάτι τέτοιο τέλοσπάντων-δε κάνω τον κόπο να αναφέρω ποιος το σκέφτηκε....!!=)
Έτσι φτάσαμε στο όνομα μας που όπως έχουμε ξαναπεί παλαιότερα ηταν ιδέα της φίλης μας  Χριστίνας!!

 Εδώ βλέπετε ένα δείγμα μόνο από τις λίστες που βρίσκονται στο σπίτι μου!!Αν θυμάμαι καλά εδω έχει μια λίστα με τραγούδια,μια με ταινίες που θέλω να δω (ουτε μια δεν έχω δει περιττό να πω) και μία με πράγματα που θελω να κάω μετά τη χειμερινή  εξεταστική(από τα 11 to do που περιλαμβάνει η λίστα έχω κανει ήδη τα 7 και κουτσοκάνει αλλα 2,άρα μάλλον καλά πάει εε?)
Και εδώ βλέπετε μια shopping list,ή εικαστική επιμέλεια είναι σαφώς της Μάγκυ!Μόνο που αντί να γράφει ψώνια, ο καθένας γράφει ό,τι θέλει και αν μπορούσατε να τη δείτε πραγματικά θα γελάγατε!!Για παράδειγμα η Χριστίνα μου έχει σημειώσει ότι θέλει ένα δωμάτιο για να κοιμάται όταν έρχεται σπίτι μου[ψιλοπράγματα σου λέω!]ενώ μια άλλη φιλη μου παρήγγειλε ένα ραδιοφωνάκι που να παίζει συνεχώς μια  ατάκα που μας κάνει να λυνόμαστε στα γέλια!!Απλά και πραγματοποιήσιμα δηλαδή!!;)

Νομίζω αρκέτα σας κούρασα για σήμερα!!Οργανώστε λοιπόν και σεις τη ζωή σας με λίστες αν σας βοηθάει!!Ακόμη κι αν δεν κάνετε όλα όσα σκοπεύατε θα έχετε προσπαθησει!!

Και μιας και η Μάγδα σας βάζει κουζάκια, θα ακολουθήσω κι εγω το παραδειγμά της,αφού πρώτα πω ότι ξέρω την απάντηση στο δικο της κουιζ αλλά δεν αποκαλύπτω σας καλός φιλος και not spoiler που είμαι!!
Λοιπόν πάμε.....(ταραταταα)
α)πως θα λέγονται οι τρείς κόρες της Μάγδας?
β)ποιος σας είπε ότι ο Γιάννης Μπέζος είναι μόνο ηθοποιός κωμωδίας?
γ)τι ρόλο θα μπορούσατε να φανταστείτε ότι θα έκανα εγώ στην παράσταση που θα ανεβάσουμε?(think about it αλλά δεν θα το βρείτε!)

Πολλά φιλιά,
Dim



P.S.Να ευχαριστήσω τη φίλη μου Πέλα που τόση ώρα μου κρατά συντροφιά με live μουσική!!Υπο τους ήχους της κιθάρας λοιπόν σας καληνυχτώ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Express yourself:)